هزینه اکسپت مقاله ISI چقدر می باشد ؟ | اکسپت مقاله ISI توسط موسسه پایان نامه من

هزینه اکسپت مقاله ISI چقدر می باشد ؟ | اکسپت مقاله ISI توسط موسسه پایان نامه من :

 

موسسه پایان نامه من با ایجاد شبکه‌ای از محققین برتر، اساتید برجسته و داوران بین‌المللی ژورنال‌های معتبر داخل و خارج از کشور، با انتخاب ژورنال متناسب برای مقاله شما، با کمترین هزینه اکسپت مقاله تمام مراحل پذیرش تا چاپ آن را پیگیری می‌نماید

نگارش مقاله

نویسنده یا پژوهشگر قبل از هر چیز برای نوشتن مقاله نیاز به یک ایده ناب دارد. البته تحقیق و پژوهش در مورد ایده ارائه شده و جمع آوری اطلاعات و ارائه آن در قالب یک مقاله نیز دشواری های خود را دارد که همین روند طولانی مراحل تحقیق و چاپ مقاله باعث شده است که بسیاری از دانشجویان و اساتید و پژوهشگران که حتی با مزایای آن آشنا هستند و احتیاج به مزیت چاپ مقاله در ژورنالهای معتبر دارند اما اعتماد به نفس کافی جهت نویسندگی و تحقیق و پژوهش ندارند. از همین رو بیشتر دانشجویان به دنبال فردی می‌گردند که مراحل نگارش را انجام دهد غافل از اینکه نگارش مقاله توسط فرد دیگر کاملا غیر قانونی می‌باشد و در صورت مشاهده چنین اقدامی حتما با نویسنده و فردی که سفارش نگارش را به وی داده است برخورد خواهد شد. نگارش مقاله با وجود دشواری های فراوان باید توسط خود فردی که ایده را مطرح کرده است انجام شود فقط جهت چاپ مقاله می‌تواند از موسسات معتبر و یا افراد صاحب تجربه مشورت بگیرد.

برای اینکه نویسندگی را راحت تر و در زمان کمتری انجام دهید بهتر است ابتدا با قالب کلی مقاله نویسی آشنا شوید و سپس مراحل نگارش را شروع کنید. کاملا واضح است که قالب مقاله برای همه رشته ها یکسان است و تنها تفاوتی که ممکن است وجود داشته باشد در ژورنالها می‌باشد که تقریبا قالب و ساختار کلی یکسان می‌باشد و تنها تفاوتی که ممکن است وجود داشته باشد در برخی از تغییرات جزئی می‌باشد بنابراین به هر ژورنالی که قصد سابمیت مقاله را دارید و در هر رشته ای که هستید قالب کلی نگارش مقاله یکسان می‌باشد.

یک نگارش مقاله و اجزای مقاله اصیل علمی شامل قسمت‌ها و بخش‌های زیر می‌باشد:

  • عنوان (Tittle)
  • چکیده (Abstract)
  • کلمات کلیدی (Keywords)
  • مقدمه (Introduction)
  • مواد و روش‌ها (Materials and methods)
  • نتایج (Results)
  • بحث (Discussion)
  • نتیجه‌گیری (Conclusion)
  • تقدیر و تشکر (Acknowledgment)
  • مراجع (References)
  • ضمیمه (Appendix)
  • موارد تکمیلی (Supplementary materials)

البته یک روش بسیار ساده برای نگارش مقاله وجود دارد که اساتید و دانشجویان می‌توانند به کمک این روش امتیاز نگارش مقاله را کسب نمایند. استخراج مقاله از پایاننامه یکی از قوی ترین و رایجترین روش های نگارش مقاله می‌باشد که هم پایاننامه دوره دکتری و هم کارشناسی ارشد قابلیت تبدیل شدن به مقالات معتبر علمی را دارند. استخراج مقاله نیاز به تحقیق و پژوهش ندارد و فقط کافی است که با بخش های مختلف مقاله آشنا باشید و مطالب مرتبط با هر بخش را استخراج و جایگذاری نمایید.

اکسپت مقاله 

قطعا مقاله بعد از اتمام مراحل نگارش باید چاپ شود برای چاپ مقاله در ژورنالهای معتبر مقاله باید هم اعتبار بسیار بالای داشته باشد و هم کیفیت ترجمه تخصصی خوبی داشته باشد. ژورنالهای تخصصی و معتبر از لحاظ اعتبار مقالاتی را پذیرش می‌کنند که هم دارای عنوان ناب باشد و محتوای نابی داشته باشد مرحله داوری ژورنالها کاملا تخصصی می‌باشد. انتخاب ژورنال برای سابمیت مقاله کمی دشوار است زیرا مجلات فقط مقالاتی را پذیرش می‌کنند که در اسکوپ و زمینه نگارشی مرتبطی باشد و همچنین از لحاظ کیفیت و سطح اعتبار مرتبط با مقاله باشد. مراحل سابمیت مقاله به ژورنالهای داخلی و خارجی به ترتیب زیر می‌باشد:

  • ترجمه تخصصی
  • ویرایش دستور زبانی و نگارشی مقاله
  • نگارش کاورلتر
  • اعتبار سنجی مقاله
  • انتخاب ژورنال متناسب برای مقاله
  • سابمیت مقاله
  • انتظار برای نتیجه داوری
  • پذیرش مقاله, ریجکت مقاله, نیاز به بررسی دارد.
  • در صورت پذیرش باید galley proofs انجام شود و سپس مقاله سابمیت گردد

مهمترین مجلات علمی دنیا در مرکزی به نام ISI پوشش داده می شوند. تعداد این مجلات هر ساله متغیر بوده و ثابت نمی باشند در واقع یک پایگاه علمی ثابتی نیستند. ممکن است مجله ای بعد از مدتی به دلیل کاهش اعتبار علمی کنار گذاشته شود. هر اندازه مقاله ای از نظر کیفیت در درجه بالاتری قرار گیرد شانس پذیرش و یا اکسپت بیشتری در این مجلات خواهد داشت.

هر کدام از پایگاهای علمی شرایط خاصی برای ارزیابی دارند و بر طبق آن شرایط علمی مقالات را ارزیابی می کنند. موسسه اطلاعاتی ISI هم در سه شاخه مقالات خود را ارزیابی می کند.

Impact factor عامل تاثیر

Immediacy index شاخص سریع

Cited half-life اتخاذ نیمه عمر

ضریب تاثیر یا عامل تاثیر یا Impact factor

ضریب تاثیر یا همان ضریب اطمینان نیز می توان گفت همه ساله توسط ISI برمبنای ارجاعات به هر یک از مجلات علمی ضریب اطمینان آن محاسبه می شود و نتیجه در گزارشات ارجاع مجله یا Journal Citation Reports یا به اختصار JCR ٬ منتشر می شود. این ضریب٬ برای مجله محاسبه می شودکه برمبنای یک دوره سه ساله صورت میپذیرد. و این درحالیست که این شاخص فقط مختص مجلاتی است که بار علمی بالایی دارند.

ارجاع به خود یا self-citation

ارجاع به خود یعنی از كل استنادات نیمی از آنها که در مدت زمان خاص به آن ژورنال ارجاع داده شده باشد. هرچه نیمه عمر استناد یک مجله بیشتر باشد نشان می دهد که ارزش مقاله های مجله در طول زمان بیشتر حفظ شده است و هنوز می تواند مورد ارجاع قرار بگیرند. ارزش مجله زمانی بالاتر می رود که نیمه عمر استناد یک مجله بزرگتر باشد.

شاخص  سریع Immediacy index

دو عامل شاخص فوری  و ضریب تأثیر کاربرد بیشتری دارند و هر ساله توسط مؤسسه علمی ISI برای گروهی از ژورنال ها که در این مؤسسه اطلاعات علمی نمایه شده‌ باشند محاسبه میشوند. میتوان به ISI بودن یک مجله از طریق این شاخص ها پی برد.

هزینه اکسپت مقاله به موارد مختلفی از جمله اینکه آیا مجله اوپن اکسس یا کلوز اکسس است نیز بستگی دارد. یکی از روشهای رایج برای انتشار اطلاعات علمی، مجلات هستند و در درون خود نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. یکی ازاین معیارهاطبقه‌بندی مجلات به اوپن اکسس (open access) و کلوز اکسس (close access) می‌باشد

مجلات Close access

مجلات Close Access ، مجلاتی هستند که در ابتدا از نویسندگان هزینه ای را دریافت نمی کنند ، و به صورت رایگان مقاله را پذیرش و چاپ می کنند. این مجلات هزینه های خود را از خوانندگان مجلات دریافت می کنند. بدین شکل که کسانی که می خواهند از این مقالات استفاده کنند ، باید برای دانلود مقالات ، هزینه ای را به عنوان اشتراک به مجله پرداخت نمایند. در حقیقت مجلاتی که مقالات را رایگان چاپ می‌کنند معمولاً بودجه خود را از طریق نهادهای دولتی، خصوصی و یا دانشگاهی که می‌تواند خصوصی یا دولتی باشد دریافت می‌کند. سپس، از فروش مقالات خود به متقاضیان دانلود این مقاله در پایگاه‌های مختلف درآمدزایی می‌کند.

مجلات JCR معمولا Close Access و مجلات ISI Listed معمولا Open Access می باشند.

  1. نوع سوم ، مجلاتی که چاپ آن بصورت رایگان بوده و نیز دسترسی به آنها نیز رایگان( Open access )می باشد .

بسیاری از مجلات نیز وجود دارند که نه در هنگام پذیرش و چاپ و نه در هنگام نشر ؛ نه از مولف و نه از متقاضیان دانلود آن مقاله هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌نماید زیرا هدف خود را صرف نشر علم قرار داه است. البته ناگفته نماند که این مجلات بودجه مالی خود را به صورت کافی از نهادهای خاص دولتی و غیردولتی تامین می‌کنند.

  1. نوع چهارم که هم از نویسنده مقاله هزینه چاپ را دریافت می نمایند و هم از متقاضیان استفاده کننده از آن ( Close access)

برخی دیگر از انواع مجلات وچود دارد که این مجلات برای پذیرش و چاپ مقاله هزینه دریافت می‌کنند زیرا برای تامین بودجه‌های نشر و چاپ مقاله هیچ حامی مالی ندارند و در آمد خود را از مولفین مقاله و متقاضیان دانلود مقاله تامین می‌کنند. یعنی مجله هم هزینه پذیرش و چاپ مقاله دریافت می‌کند و هم Close access می‌باشد. یعنی برای دریافت مقاله در آرشیو مجله نیازمند کسب اجازه از مولف و یا پرداخت هزینه است..

مجلات Open access

مجلاتی که دستیابی به مقالات چاپ شده در آنها بصورت رایگان بوده و در اصطلاح Open access می گویند . مجلات Open Access مجلاتی هستند که برای ارائه خدمات خود ، تمام هزینه های پذیرش و چاپ مقاله را از خود نویسنده مقاله دریافت می کنند. پس از چاپ ، مقاله در سایت مجلات نمایه شده و افراد می توانند کل مقاله را رایگان دانلود کنند.

برخی اساتید اعتقاد دارند که مجلات Open access نیز مجلات فاقد اعتباری هستند زیرا همین که شما می‌توانید از آرشیو آنها مقاله را به صورت رایگان دانلود کنید به این معنی است که آن مجله مقالات سطح پایینی را برای پذیرش و چاپ قبول کرده است. که این اعتقاد بسیار اشتباهی است و اعتبار مجلات ربطی به هزینه ندارد بلکه مربوط به ایمپکت فکتور مجلات می باشد .

  1. نوع دوم ، بصورت رایگان چاپ می شود و از نویسنده هزینه دریافت نمی کنند و تمامی هزینه را از خوانندگان و کسانی که مجلات را از آرشیو مجله دانلود می کنند دریافت می نمایند. و در اصطلاح به این نوع مجلات ، مجلات Close Access می گویند.

 

اکسپت مقاله ISI توسط موسسه پایان نامه من

هزینه چاپ مقاله ISI بستگی به نوع مجلات و اعتبار آنها دارد . هزینه چاپ مقاله ISI که بصورت Open access  و ISI Listed می باشند بالای یک ملیون تومان می باشد . که باز هم بستگی به نوع مجله دارد و این رقم قابل تغییر است . هزینه چاپ مقالات در مجلات  ISI  ایمپکت دار ( IF ) JCR ، که به صورت Close access  نیز  می باشند بصورت رایگان می باشد هزینه ای که موسسه از پژوهشگر دریافت می نماید جهت سابمیت می باشد. موسسه تحقیقاتی پایان نامه من با با سابقه چندین ساله ای که دارد در حوزه ی ترجمه مقاله و کتب بصورت کاملا تخصصی، ویرایش نیتیو، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، ,واریز حوالجات دلاری از تمامی طرق و همچنین تبدیل پایان نامه به کتاب به عنوان برندی مطمئن در اذهان اصحاب دانشگاهی کلیه خدمات را پذیرا بوده.و دلیل موفقیت این موسسه به دلیل اساتیدی گرانقدر ، سرعت عمل، صداقت و پاسخگویی 24 ساعته در تمامی ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل می باشد. اگر می خواهید مقاله خود در مجلات و نشریات معتبر ISI به چاپ برسانید، کافیست با مشاورین ما در امر چاپ مقاله در ارتباط باشید تا شما را در این مسیر یاری نمایند. شما عزیزان می توانید از طریق ایمیل موسسه ، شماره های تماس و یا چت آنلاین، سوالات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 

 

گروه متخصصان “پایان نامه من” :

“گروه علمی و تحقیقاتی پایان نامه من” فعال در زمینه فعال های پژوهشی  با چندین سال سابقه پژوهش در زمینه انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، انجام پایان نامه دکتری ، انجام پایان نامه دکترا ، انجام رساله دکتری ، انجام رساله دکترا ، انجام پروپوزال ارشد و انجام پروپوزال دکتری ، اکسپت مقاله ، پذیرش مقاله و چاپ مقالات علمی پژوهشی و چاپ مقالات ISI، کدنویسی و شبیه سازی، تحلیل آماری، ترجمه تخصصی، آموزش دروس و نرم افزارهای تخصصی و… و با کادری مجرب از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر سطح ایران (شریف، تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و تربیت مدرس و … ) آماده ارائه هرگونه خدماتی به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در رشته های مختلف فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و پزشکی است.

مشاوره 24 ساعته :

09199631325  و  09353132500

خطوط دارای تلگرام و واتس اپ نیز می باشد.

با مدیریت دکتر علی کیان پور

با همکاری ایزی تز + دکتر تز + آسان مقاله